top of page

Wij zijn Interim Jobs

Bij Interim Jobs hebben we ons vanaf het begin duidelijk omschreven doelen gesteld. Ons vermogen om mee te denken en te streven naar het beste resultaat, heeft ons tot de perfecte partner gemaakt voor het invullen van verschillende personeelsbehoeften, maar ook voor vraagstukken met betrekking tot projectontwikkeling. Onze focus op constante ontwikkeling en zorg voor het succes van onze partner heeft ons in staat gesteld om een portfolio op te bouwen van meer dan 50 duurzame relaties en te groeien van 250 naar meer dan 1000 werknemers in een tijdsbestek van 6 jaar.

Interim Jobs services front

Onze missie

De missie van Interim Jobs is om een top 10 leverancier te worden van hoogwaardige uitzendkrachten in de logistieke sector in Nederland. Interim Jobs wil dit bereiken door kwaliteit te bieden in haar dienstverlening, zowel voor opdrachtgevers als voor uitzendkrachten.

Onze visie

Goed werkgeverschap, in combinatie met goede service, is essentieel om tot de juiste match tussen opdrachtgever en opdrachtnemer te komen. Dit begint bij de bron in ons wervingsproces. Tijdens de hele employer journey van onze uitzendkrachten hebben we aandacht voor onze medewerkers. Daarnaast is Interim Jobs kritisch over met wie het samenwerkt. Samen verantwoordelijk voor de groei van de uitzendkrachten. Dat is onze sleutel tot succes.

Interim Jobs office

Onze geschiedenis

Interim Jobs is opgericht in 2016. Doordat meerdere opdrachtgevers overkwamen van diverse uitzendbureaus, kon het bedrijf in de loop der jaren snel groeien. Ondanks de groei van het bedrijf zijn er steeds inspanningen geleverd om een aantal waarden te behouden. Denk aan het welzijn en het loopbaanperspectief van onze medewerkers, maar ook aan de samenwerking met onze opdrachtgevers. Door goed te luisteren naar onze opdrachtgevers proberen wij met onze VAS/VAL service iets extra's toe te voegen aan ons werk.

2016     Het begin van Interim Jobs

2018     200 medewerkers

2019     300 medewerkers

2021     500 medewerkers

2022     Eigen magazijnen voor

               VAL/VAS

2023     All In Flex wordt onderdeel

              van Interim Jobs

1000+

medewerkers

50+

tevreden klanten

100+

projecten beheerd

6+

jaar op de markt

Bewezen kwaliteit van dienstverlening

Als flexibel uitzendbureau hechten wij veel waarde aan accuratesse en leveren wat gevraagd wordt, ook onder hoge werkdruk. Wij zijn uw professionele partner in alles wat met werving en selectie van gekwalificeerd personeel te maken heeft. Dagelijks delegeren wij vele uitzendkrachten naar diverse logistieke en productiebedrijven in Nederland. Onze medewerkers worden op veel verschillende functies ingezet, waaronder maar niet beperkt tot orderpickers, productiemedewerkers, heftruckchauffeurs en frontofficemedewerkers.

De kwaliteit van onze diensten is bewezen in duurzame samenwerkingen met bedrijven zoals:

  • CEVA Logistiek

  • Crocs Europa

  • OMS-logistiek

  • Frigolanda

  • EuroRijnXL

  • AWL Moerdijk

  • Behendigheid logistiek

  • DVR-logistiek

Interim Jobs VAL/VAS project line

Naast het leveren van uitzendkrachten aan bedrijven, voeren wij ook VAL/VAS-werkzaamheden uit voor een aantal grote bedrijven. Onze rework-taken bestaan uit het labelen van dozen, kwaliteitscontroles en het solderen van componenten op PCB's. De meeste van deze herbewerkingen worden uitgevoerd onder een strikte deadline en met hoge kwaliteitseisen, maar met ervaren supervisors, teamleiders en kwaliteitscontroleurs zijn onze medewerkers in staat om dit soort activiteiten uit te voeren.

Certificeringen en beleid

Als gecertificeerd bedrijf wordt Interim Jobs jaarlijks gekeurd. Daarom is een constante kwaliteit gegarandeerd. Wij zijn aangesloten bij de NBBU (CAO voor Uitzendkrachten). Hierbij worden de rechten en plichten van onze uitzendkrachten beschermd.

NBBU logo
SNF logo
NEN 4400-1
bottom of page